środa, 11 czerwca 2014

Początek

Jak to czasem bywa w życiu - czasem coś się chce, a czasem nie.... Tak, więc długo zwlekałam by również dołączyć do licznego grona blogerów. Jednak życie układa się różnie, to też mam teraz mnóstwo czasu by zacząć przygodę w sieci. :) Cóż, bezrobotnym być... :(

Ale do sedna...
Jest ogrom blogów o kosmetykach, nowościach z dziedzin cudownych urządzeń pomagających w życiu codziennej kobiety  i może nie będę tu oryginalna, ale również ten o nich właśnie będzie. Myślę że im więcej tym lepiej  - zawsze spragnione nowości kobitki coś dla siebie znajdą, a ja uwielbiam testować różne produkty(które czasem piętrzą mi się w kosmetyce aż się przeterminują -
jeśli są do kitu...), czy nawet śmieszne domowe sposoby. :) Tak więc witajcie i mam nadzieję, że nie raz będę mogła wam pomóc jakąś swoją małą opinią.


Buziaki Eliveva xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz